Reddedilince Çirkinleşen Erkekler;


Evet, bu yazı size… Reddedilmenin hoş bir şey olmadığını biliyorum. Ancak bir kadın senden hoşlanmıyorsa tabi ki sana “Hayır” diyecek. Buna saygı duyman gerekirken, sen çirkinleşmeyi ve hatta çirkefleşmeyi seçiyorsun.

 

Ne yapmasını bekliyorsun? Seni bir kenarda bekletip, etinden sütünden yararlanıp, duygularını sömürüp, seni parmağında mı oynatsın? Hoş bunu hak edenlerinizde yok değil hani… İkinci ya da üçüncü erkek olmayı marifet sanan godoşlar!

 

Velhasıl, artık çocuk değilsin. Her kadının annen gibi seni pohpohlamasını beklemiyorsun herhalde… “Kargaya yavrusu şahin görünür” ama karga kargadır. Sadece senin hislerin ve beklentilerin yok. Her istediğini elde edemezsin. “Hayır” cevabını aldıktan sonra da çirkefleşme hakkın yok! Bunu aklının bir köşesine iyice kazı!

 

Daha iyisini hak ediyorum, daha iyisini bulurum” al bulursun…

Kendi kaybeder, zaten benim ayarımda değildi” tabi tabi…

Gözü yükseklerde, zengin koca arıyor” e saygı, sevgi ve sadakat görmeyince hiç değilse konforlu yaşamak istiyorlardır…

Hakkında iyi şeyler duymamıştım, tam bir kaşarmış” demek ki o da senin hakkında iyi şeyler duymamış o yüzden reddetmiş. Kaşar olsaydı seni reddetmek yerine ayakta s*kerdi!

Aman onu kim ne yapsın” tabi ya, bi “Evet” deseydi sen başının tacı yapacaktın demi?

Erkeklere ilgi duymuyor demek ki” evet canım “Adam gibi adamlara” ilgi duyuyor…

Bende çok hevesli değildim zaten” bilmez miyiz?

 

Ne kadar kolay sıraladım değil mi reddedilince verdiğin tepkileri? İşte sen ve senin gibiler bu kadar basitsiniz. Hatta daha da çirkinleşerek, alçalanlarınız var. Ben yine üzerinden geçtim konunun… Açık konuşmak gerekirse çevrendekiler seni avutsalar da bu sözlerini kaile almıyor. Ya kendilerinden biliyorlar işi ya da senin ne bok olduğunu biliyorlar…

 

Kısaca zırvalamayı kes! Reddedilince adam gibi çekilmesini bil…