Mızmız Olma! Cevval Ol Biraz...


Amaaan! Artık çevrede o kadar fazla mıymıntı erkek görüyorum ki, elimin tersi ile her mızmızlandığınızda çarpmamak için zor tutuyorum kendimi. Çünkü şiddete karşıyım, kendime yapılmasını istemediğim şeyi başkası yapmıyorum dua et… Fakat gerçekten beni bayıyorsunuz. Yahu erkek dediğin biraz efendi olur. Efendi derken kast ettiğim kırocanlık ya da zalımlık değil. Seviyorsan seviyorum demesini bileceksin arkadaş! Cesur olacaksın…

 

Hoşlanıyorsun bir kızdan; yok gidiyorsun arkadaşına söylüyorsun ya da böyle imalar falan, ne bu be? Gel arkadaşım açık açık deki “Ben senden hoşlanıyorum” yahu alt tarafı “İstemiyorum” der kadın sana ne diyecek? Arkadan dedikodunu yapıp “Bu da tam kaşar” diye çamurlanacak hali yok ya, her reddedildiğinde senin çirkefleştiğin gibi…

 

Cidden erkekler olarak bir çizginiz yok. Ya maço olacağım ayağına pek kırosunuz ya böyle entel olacağım diye mıymıntı, sümsük bir şey… Kadınlar şöyle biraz cevval erkeklerden hoşlanır. Örnek veriyorum, kız diyor ki “Ben bunu kendim yaparım” E evet tabi ki yapar ama ona “Sen yapamazsın” ya da “Tamam yap sen” demek yerineBirlikte yapalım” demeyi denesen? Tabi ki evine tek başına kendi gidebilir ama hiç değilse durağa kadar bırakabilme centilmenliğini göstersen? İncilerin mi dökülür ablası?

 

Bir şey söylüyorsun karşılığında “Peki” efendime söyleyeyim “Ok” neymiş “Sen bilirsin” tabi ki ben bileceğim başka kim bilecek yahu? Kadın senden cesur ve cevval olmanı bekler arkadaşım. Bir konuda sana kızdı mı? Haklı ya da haksız, seviyor musun? Çık git kapısına ya. “İn aşağı konuşacağız!” de… Aranızda problemler mi var? Tut kolundan çek çıkar, al karşına konuş. Çok mu zor? Neyden utanıyor neyden çekiniyorsun?

 

Biraz kendine güvenin olsun. Her şeye mızmızlanacağına, adam gibi elde etmesini bil artık. Götün sıkıştığında köpek yavrusu gibi kuyruğunu kıstırıp kaçma ya da dik tutacağım diye hislerini, duygularını çöpe atma. Neyi umursamıyorsun canım? Bal gibi de umurunda işte. Ne bu serzenişlik bu ne rezillik ya? Aptalca şeylerde ego kasacağına, umurunda değilmiş gibi yapacağına biraz atik ol bak sonra neler neler oluyor. Tuttuğunu koparmayı bil, hemen vazgeçmiş ayaklarına yatmak yerine, onun için savaştığını görsün kadın!