Aldatmak!


Sahiden, neden bir ilişkisi varken başka biri ile bir şeyler yaşayıp sonra ilişkisine geri döner ki insan? Bak insan dedim dikkatini çekerim!

 

İlişki içerisinde olduğun kişi sana yetmiyorsa, artık onu sevmiyorsan, ilgini çeken bir başkası varsa o zaman ayrılma yoluna gideceksin! Yemiyor mu? Yani bana şunu demek mi istiyorsun? “Aslında şu an yaşadığın ilişkiyi zaten ıkına sıkına buldum, kaybedersem bir daha bundan iyisini bulamayacağım, kendi ufak çapında şansımı deniyorum”. Muhtemelen normal şartlar altında şu an gözüne kestirdiğin yakışıklı ya da güzel kişi senin yüzüne dahi bakmaz. Ama şimdilik bu fırsatı değerlendirmek lazım! Ne güzel de özetledim. Başka bir açıklaması varsa buyur sen yaz!

 

Eh be evladım; sen kendi çapını biliyorsun zaten, gözün neden yükseklerde? Neden daha fazlasında? Sen de ben de biliyoruz ki, o sana bakmaz! Zaten sevgilisinden daha aşağıda biri ile aldatma yoluna gideni hiç anlamam. Bu nasıl bir gerzekliktir yahu? Bir insan neden aldatır?

 

Aldatan tipleri incelediğimde, kendilerine güvensiz olduklarını görüyorum. Aman! Salladıkları o gereksiz güven gösterisine kapılmamak gerek... Hiçbir zaman beğenilmedikleri için, kendini beğenen kişi her kim olursa olsun değerlendirmek isterler. Aşağılık kompleksi hat safhada anlayacağın.

 

Aç gözlü olmalarının yanı sıra doyumsuzdurlar. Ayrıca mutsuz, kimse tarafından bir değer kazanamamış, önemsiz kimselerdir. Olanla yetinmek yerine daha fazlasını ister ama hiçbir zaman fazlasına sahip olamayacaklarını bilirler. Bozulan bir ilişkiyi tamir etmeye çabalamak yerine onu bir gün lazım olur diye tavan arasında saklar, diğer yandan yenisine vitrin bakar gibi bakmayı, her tür pislikle elde etmeyi hedeflerler. Kısaca ne yardan vazgeçerler ne de serden…

 

Aldatmak kısaca basit, kifayetsiz ve kendinin ezik olduğunu alenen kabul eden kimselerin yaptığı kocaman bir saçmalıktır.

 

Bir de aldatmakla övünen, övünenleri de pohpohlayan mahlukatlar var ki, sorma! Ulan neyi övüyorsun? Hadi o şerefsiz, adinin önde gideni de senin yaptığına ne demeli? Baban ananı, ananda babanı boynuzladığında da onlarla gurur duyuyor musun? Ay ne oldu empati yine bir yerine mi kaçtı canım? Ananı karıştırmayalım değil mi? Yesinler.

 

Bir de bu duruma sessiz kalanlarda var tabi. Tamam sen aldatmıyorsun ve aldatmaya da karşısın. Fakat aldatan ve bunu sana gurur verici bir şeymiş gibi anlatan mahlukat ile ne sebeple arkadaşlık eder ne sebeple eleştirmezsin be arkadaş? Aldatmak düpedüz şerefsizlik, onursuzluk ve sende onun yaptığı bu haksızlığa çanak tutuyorsun… Bana arkadaşını söyle sana kim olduğunu söyleyeyim.